Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Υπό κατάρρευση!!!

Ε, ναι λοιπόν... μου πήρε 3 μήνες για να τα κάνω όλα μπάχαλο για δεύτερη φορά. Γιατί τέτοια είμαι εγώ. Τέτοια ήμουνα από μικρή. Χώμα έπιανα, σκατά γινότανε! Τουτέστιν υπολογίζω πως θα μου πάρει σίγουρα όλη τη μέρα του 15Αύγουστου (plus νύχτα, για να μην πω και τον υπόλοιπο μήνα) για να το διορθώσω. 

Αποφάσισα δε, ότι είναι ώρα για να καταλήξω και πως σκατά θα δείχνει τελικά αυτό το blog διότι και καθότι όταν είσαι μονίμως αναποφάσιστος... μαλακία θα καταλήξεις να κάνεις. Υπογραφή Πρίφτης... και η ανάρτηση καταχωρείται ενστικτωδώς και αυτομάτως στις "μεγάλες αλήθειες"!

Οι γνωρίζοντες από blog ας πάρουν τηλέφωνο, τρόλει, μετρό, αυτοκίνητο και καράβι για να βοηθήσουν (κερνάω τη δόση της εφορίας),
οι κακεντρεχείς ούτε που να το σκεφτούν να επικοινωνήσουν,
οι γνωστοί κι οι φίλοι ας κάνουν υπομονή γιατί είμαι πεισματάρα κι άμα μου κάτσει κάτι δε θα σταματήσω μέχρι να το καταφέρω,
οι αναγνώστες ας αναθεωρήσουν την απόφασή τους,
εγώ ας στρωθώ στη δουλειά και
οι θρήσκοι ας προσευχηθούν γιατί εάν το κάνω εγώ κάποιοι εκεί πάνω θα εκνευριστούν τόσο πολύ που εάν ήμουνα στη θέση τους (και υπήρχα), θα έστελνα σ' αυτό το κακομαθημένο καριολάκι (βλέπε εμένα τώρα) χαράτσι και στο αυτοκίνητο, στο νερό, στο φαΐ, στο ποδήλατο, στα σκουλαρίκια και στην πισίνα... (και όχι δεν έχω πισίνα! Με το ζόρι έχω ντουζιέρα!)

Πολύ καλημέρα σας χρονιάρα μέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...