Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Το σεξ είναι μια άλλη ιστορία...

Μετά από χρόνια ενεργής σεξουαλικής ζωής και μετά από τη συνειδητοποίηση ότι ο αριθμός των εραστών μου έχει ξεπεράσει την ηλικία μου (πράγμα που όπως και να το κάνεις, προσδίδει ένα κύρος σε αυτά που λέω σχετικά με το σεξ), έχω να δηλώσω τη σοβαρότητα της κατάστασης λέγοντας μόνο ένα πράγμα (ναι καλά!)

Οι πουτάνες κι οι τρελές... έχουν τις τύχες τις καλές! Και αυτό το λέει ο σοφός λαός μετά από χρόνια παρατήρησης γεγονότων βγαλμένων από τη ζωή!

Οι πουτάνες κι οι τρελές, είναι δυο κατηγορίες γυναικών που ομολογώ πως είχα μια κλίση από μικρή.  Καθόλου εμφανής, αλλά εγώ την είχα. Το εκδήλωσα βέβαια όταν κάποια στιγμή άρχισαν οι άντρες να με κοιτάνε.  Γυρνούσα το αυτί μου και τα μάτια μου κάνανε σαν τα φρουτάκια του κουλοχέρη που χτύπαγε τζακ ποτ! Ε, ήταν μην ξεκινήσω να παίζω! Μεγάλο κόλλημα ο τζόγος! Μ' 'επιασε "εκείνο που σε  άγει και σε φέρει την ώρα που γουστάρεις κάποιον να σου βάλει χέρι" που λέει και ο φιλόσοφος Μαρίνος παρακάτω...

Επειδή δε θέλω να παρεξηγηθώ, θα ξεκαθαρίσω τη θέση μου εξ' αρχής! Δεν κατακρίνω, δεν κοροϊδεύω, απλά... συμπάσχω ως προς το πρώτο μέρος (πουτάνες+τρελές) και ζηλεύω ως προς το δεύτερο (τύχες καλές) γιατί τύχη ακόμα καμία δεν έχω δει τ' ομολογώ!

Όλα τα δοκίμασα... Κι όταν λέμε "όλα", εννοούμε πως ανέβαινα τα σεξουαλικά σκαλοπάτια ένα-ένα με γνώμονα τι φανταζόμουν ότι μπορεί να μου αρέσει. Ποτέ όμως δεν είχα φανταστεί ότι το σεξ θα είναι τόσο διασκεδαστικό και τόσο δύσκολο ταυτόχρονα για να βρεις αυτό που το θες anytime-anyplace (που έλεγε και η συχωρεμένη η γιαγιά μου).
Αλλά πάλι, δεν είναι και κάτι που μπορείς να προβλέψεις εάν πρώτα δε δοκιμάσεις... Τι να κάνω κι εγώ... Δοκίμασα. Γιατί ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει (Κι εμένα με έχουν πει κατά καιρούς πολλά πράγματα, αλλά όλα κι όλα, κακή δε με έχουν πει ποτέ!).
Έτσι ξεκίνησε η έρευνα... 
Με φίλους (καμία τύχη!), 
με εχθρούς (καμία τύχη!), 
με αγνώστους (καμία τύχη!), 
με αδιάφορους (καμία τύχη!), 
με πρώην (καμία τύχη!), 
με νυν (καμία τύχη!) και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων γκαντεμιά!
Βέβαια, είχαμε και τις αναμενόμενες εκπλήξεις... Πολλοί στην πορεία λοιπόν βγήκαν παντρεμένοι (καμία τύχη!), 
ορκισμένοι εργένηδες (καμία τύχη!), 
γκέι (καμία τύχη!), 
παρθένοι (καμία τύχη!), 
μουνάκηδες (καμία τύχη!), 
μαμάκες (καμία τύχη!), 
μαλάκες (καμία τύχη!), 
ναρκομανείς (καμία τύχη!), 
ξενέρωτοι (καμία τύχη!), 
φωτιά και λάβρα (καλό αυτό, αλλά... καμία τύχη!), 
σκληροί (καμία τύχη!), 
αγαπούληδες (καμία τύχη!), 
χαζοί (καμία τύχη!), 
ζώα (καμία τύχη!), 
με "διπλό διαφορικό" (εκεί αισθάνθηκα λίγο τυχερή, το λέω!) 
με σχεδόν καθόλου "διαφορικό" (ξανά καμία τύχη!)...

Έτσι, επειδή γυναίκα είμαι κι εγώ και "παίζουν" οι ορμόνες μου, πέρασα κι όλες τις πιθανές σεξουαλικές φάσεις, με όλους τους παραπάνω (με ή άνευ έκπληξης) να κάνουν λούπα. Έχουμε και λέμε... (να παίξει το soundtrack  παρακαλω!)



Φάση...
Της μανιοκατατονίας: 20 μέρες δεν κλείνω μπούτι και μετά, για 3 συναπτούς μήνες, δε μου κάνει κου-κου σε τέτοιο βαθμό που εάν μπω σπίτι και δω ολόγυμνο στο νεροχύτη να πλένει πιάτα τον Εwan Μcgregor (γούστα είναι αυτά, δε θέλω σχόλια!), εγώ το μόνο που θα πω είναι "Αργείς με τα πιάτα? Γιατί έχεις σφουγγάρισμα, παντζούρια και δυο λεκάνες σίδερο..."
Της εκπαιδευτικής τηλεόρασης: "Ξέρεις τη στάση 6.4532?!! Θες να μου τη μάθεις κι εμένα? please...pleeease...pleeeeease!"
Της ψαγμένης: "Είχα διαβάσει στο Κάμα Σούτρα μια στάση που έλεγε πως σου ανεβάζει τη λίμπιντο, αισθάνεσαι φοβερή έκσταση, μετά σε ηρεμεί κι ενώ εσύ χαλαρώνεις, σου καίει τα ψωμάκια, σου κατεβάζει τη χοληστερίνη και σου ανεβάζει το σίδηρο. Το δοκιμάζουμε?"  
Του πειραματικού: "Άμα έβαζες το ένα πόδι σου εκεί πάνω και τύλιγες το άλλο πόδι σου στο λαμπατέρ, ενώ εγώ είχα το ένα χέρι μου εκεί και το άλλο στην πρίζα, λες να έβγαινε κάτι καλό?"
Της παρέας: "Μωρε, δε λέμε και στη φίλη μου τη Λίτσα με το Θανάση με την κουμπάρα τους τη Γιάννα να έρθουν; Κάνουν καλή παρέα, θα δεις!" 
Του προσποιητού: Κάνω την παρθένα, κάνω την ξεπεταγμένη, κάνω τη σκληρή, κάνω την μοιραία, κάνω τη σοβαρή, κάνω την τρελή, κάνω την παράξενη, κάνω το θύμα, κάνω το θύτη, κάνω ότι μου 'ρχεται στο κεφάλι για να ξεβαρεθώ και όταν με καταλάβουν, στο καπάκι κάνω την πάπια!"
Του κυνηγητού:  "Ρε δε θα σε βρω? Και στου βοδιού το κέρατο να κρυφτείς θα σε βρω! Κι όταν σε βρω θα μου κάτσεις θες δε θες! Στο χέρι σου είναι νομίζεις?!"
Του θεατράλε: "Εγώ θα είμαι η κοκκινοσκουφίτσα κι εσύ ο κακός ο λύκος σε οίστρο. Προσοχή είναι διπλός ρόλος γιατί θα κάνεις και το λύκο γεροντοτραβεστί! Η κορυφαία ατάκα είναι: Ααα, γιαγιά γιατί έχεις τόσο μεγάλα... μάτια? Κι εσύ μου απαντάς : Αυτό που κοιτάς δεν είναι τα μάτια μου. ΟΚ? Πάμε! Φώτα! Αυλαία! Σκηνή ένα!"
Του τραβάτε με κι ας κλαίω: "Ναι θέλω αλλά... Δε ξέρω αν θέλω και τόσο πολύ... Κι άμα έκανες κι εσύ κάτι αλλιώς... Ίσως κάτι να γινόταν... Αλλά και πάλι... Κάτι με χαλάει... Κάτι με τραβάει... Κάτι με τσιμπάει... Θα δούμε... Μη με πιέζεις... Εεε, μα ναι δεν είπαμε? Θέλω..." (και φτου κι απ' την αρχή μέχρι να φάω πόρτα, σφαλιάρα, μπινελίκι, γαμωσταυρίδι,  ξύλο ή στη χειρότερη φτυαριά από έρωτα! Τρου στόρι!)
Του αδιάφορου: "Άν είναι να' ρθει, θε να ρθει... αλλιώς ας προσπεράσει... Σάμπως χαθήκανε οι άντρες;!"
Της γεωγραφικής απεξάρτησης: "Διάλεξε! Στη λαϊκή, πάνω σε δυο καφάσια φραγκοστάφυλα ή σε μια ψαρότρατα στην Πειραϊκή πάνω στα δίχτυα με τις κουτσομούρες?". Στην αρχή μου πέσανε τα πάκια (γιατί ήμουν και ασυνήθιστη στα ακροβατικά), αλλά όταν συνήθισα την ψαρίλα όλα τέλεια!
Της αγαμίας: Το γνωστό "Σαν πετύχει η μαλακιά τύφλα να' χει το γαμήσι".
(Καλά... έτσι η μόνη τύχη που είχα, ήταν να γνωρίσω καλύτερα τον εαυτό μου).
  
Ένα μόνο μου έχει ξεφύγει αλλά το φυλάω για τη βαθύτερη οικονομική ύφεση...


Ίσως μόνο τότε να πιστέψω πως οι πουτάνες κι οι τρελές έχουν τις τύχες τις καλές, γιατί μέχρι τώρα εγώ, προκοπή δε βρήκα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...