Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Γενεθλιάζω Episode II

"Αυτό, για την φανταστική διασκευή που κάναμε μαζί το 1999 στη Σκωτία!"

Έχεις δίκιο! Η ερμηνείες μας ήταν αλησμόνητες! Πρέπει να τις βγάλουμε στο u tube να δεις πόσα χτυπήματα θα έχουμε (κυριολεκτικά και όλα στα δόντια...)


Εδώ αναλαμβάνω εγώ! Φανταστείτε κλινική σε εφημερία (ευτυχώς χωρίς περιστατικό), γύρω στις δύο το πρωί και εμένα με την κοπέλα αυτή να χορεύυμε μπροστά στις κάμερες στη ρεσεψιόν επειδή το ακούσαμε στο ραδιόφωνο. Ναι ναι.. είναι δύσκολες οι νύχτες και χρειάζεται μερικές φορές μια διέξοδος...

"Τόοοοοοοοοσα καλοκαίαιαιαιαιαιαιρια!!!!! Θυμάσε?? εγώ κουτσή στο αυτοκίνητο σου πηγαίνοντας για καφέ στο Μικρολίμανο αυτό τον φοβερό μήνα Μάϊο???!!!! Ε??? θυμάσαι??? Να ξέρεις πάντως ότι χαίρομαι πάρα πολύ που σε έχω φίλη μου (πραγματικά έτσι σε αισθάνομαι)- κ θέλω να πιστεύω κ εσύ - και σε αγαπάω πολύ πολύ!!!! Όχι ρουφιάνα που νόμιζες ότι δεν θα σε συγκινούσα!! Αν δεν συγκινήθηκες....φτου σου!!!!"

Κι άμα συγκινήθηκα? Φτου σ' εσένα?


Τα βράδια μου τα εργένικα...κοιμάμαι σαν το ζώο!


 "Στο φροντηστήριο αγγλικά, η δασκάλα να κάνει μάθημα κι εμείς να έχουμε περασμένο από ένα ακουστικό στο μανίκι και να ακούμε από το ίδιο walkman. Αυτό είσαι σίγουρα εσύ."

Και μετά να με βάζεις να σου γράφω και τους στίχους! Αυτό ήσουν εσύ! Στα τραγούδια που θα'ρθουν και στα κουσούρια που δεν σταματάνε ποτέ! Ακόμα και μετά από ΤΟΣΑ χρόνια!


Αααααχ "ευτυχισμένη μοναρχία"! αααχαχαχαχα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...