Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Aναμνηστικές αποδείξεις

Εχθές ξεκίνησα κι εγώ να κάνω τις αποδείξεις μου. Ετοιμάστηκα δεόντως, κρασί, τσιγάρα, κομπιουτεράκι, χαρτί, στυλό, υπομονή και ξενικάω! Μισό λεπτό! Τις γάτες ξέχασα! Μία δίπλα μου στον καναπέ και η άλλη σε κοντινή απόσταση για τις κατσαρίδες (μην ξεχνιόμαστε). Να θυμηθώ να μην τις αφήσω να τις πάρει κι ο ύπνος πριν τελειώσω... Αλλά έχω και τη λακ κοντά μου. Τέλεια!
Όλα έτοιμα!
 Η αλήθεια είναι πως δεν είχα και διάθεση για τέτοιες δουλειές μιας και μόλις είχα ξεγράψει δια παντός τις διακοπές και φέτος. Τα μέτρησα απ' όλες τις μεριές και το αποτέλεσμα πάντα το ίδιο. Δε βγαίνω μάνα μου ούτε για να πάρω φουσκωτή πισίνα (μεγέθους ποδολουτρολεκάνης) από τα jumbo για να πλατσουρίσω κι εγώ λίγο το καλοκαιράκι! Αυτά που θα πληρώσω στην εφορία θα βγουν κατά το ήμισυ από το επίδομα αδείας, αλλά και τι να κάνω τώρα...? Να κάτσω να πεθάνω? Όοοχι... Θα μετράω αποδείξεις μέχρι να ζαλιστώ ή από το κρασί ή από τα νούμερα. Όποιο με βρει πρώτο. It's a dirty job but noone else is gonna do it!

Κι εκεί που πήρα βαθιά ανάσα (αναστεναγμός νομίζω λέγεται σωστότερα) για να κάνω την άκρως εκνευριστική δουλειά του ισιώματος των αποδείξεων που ήταν σα κωλοσφούγκια και το διαχωρισμό αυτών του 2011 από αυτές του 2012... 
Στάξε στο γυαλί φαρμάκι για να καλμάρουν τα νεύρα και πάμε γερά...
Αδειάζω όλες τις αποδείξεις στο τραπεζάκι του σαλονιού. Πιάνω τις πρώτες. Ήταν του 2012. Άντε αφού το κάνω το ψυχικό ας τις υπολογίσω κι αυτές. Θα με ευγνωμονώ του χρόνου. Ευτυχώς ξεκίνησαν γρήγορα οι του 2011. Σάμπως τι έξοδα έκανα 2012 για να καθυστερήσω?

2011... 
2011... Να οι αγαπημένες μου μωβ αρβύλες. Μαλακία που έκανα! Έπρεπε να είχα πάρει και εκείνες τις πετρόλ. Τώρα και μόνο από το όνομα του χρώματος θα κοστίζουν μια περιουσία!
2011...
2011... 80 ευρώ σε ταβέρνα? Πότε? Που? Γιατί? Ααα ναι! Ήταν τότε που είχαμε πάει εκδρομή στη Χαλκίδα να δούμε μια συνάδελφο ετοιμόγεννη και καθίσαμε σε μια ταβέρνα και φάγαμε του σκασμού. Τι ωραία που είχαμε περάσει...
2011... 
2011... Διόδια Κορίνθου? Πότε? Ααα, ναι, τότε που πήγα για μπάνιο ακριβώς μετά το σχόλασμα από τη δουλειά (8 το πρωί) και βρήκα εκεί τον αδερφό μου που είχε κατασκηνώσει από την προηγούμενη. Τι ωραία μέρα. Φάγαμε πολτοποιημένα (από τη ζέστη) γινομένα φρούτα, ήπιαμε μπύρες, κοιμήθηκα στην παραλία... καλή φάση! Να το ξανακάνουμε και φέτος...
2011..
2011... Όχι ρε!!! Η απόδειξη από το σινεμά που είχα πάει με τον άχρηστο τον... Σταμάτη? Διονύση? Στάθη? Πως τον λέγανε? Τι να κάνει αυτή η ψυχή... Να θυμηθώ να σβήσω το νούμερο του από το κινητό μου. 
Να και τα ποτά που πλήρωσα όταν είχα βγει με τον Σπύρο τον "σκυλά" που μετά από αυτό έγινε Σπύρος "αγαπούλας" και τώρα Σπύρος "παρελθόν που δε λέει να με ξεχάσει". Έχω και το χάρισμα η ρουφιάνα να μένω αξέχαστη σε όσους θέλω να με ξεχάσουν και για πάντα ξεχασμένη σε όσους θέλω να μείνω αξέχαστη! (Να τα λέμε κι αυτά!)
Να και το ταξί που πλήρωσα όταν γύρισα από έξοδο με το Θάνο το "ζώο", τα ποτά με τον Νίκο τον "ωραίο", οι καφέδες με τον "Πρόεδρα" και οι γαρίδες με τον Κώστα το "βιοπαλαιστή". Καλά συγνώμη... όλο εγώ πλήρωνα?! Αποκλείεται! Που τα βρήκα τόσα λεφτά? Μάλλον βουτούσα τις αποδείξεις! Και μπράβο κουράγιο που είχα τότε για γκομενιλίκια. No wonder που ψυχολογικά γονάτισα. Πόση μαλακία να αντέξω? Άσε μην τα θυμάμαι και στεγνώνει το στόμα μου! (τελειώνει και το κρασί...)
2011
2011... 40 ευρώ κρασιά? Ναι! Το καλοκαίρι που κάναμε στο μπαλκόνι βραδιά πιόματος και φτιάχναμε μαργαρίτες και bloody Mary. Και γιατί τόσα κρασιά? Ναι ρε...αφού μετά τα πρώτα 5 βαρεθήκαμε τα κοκτέιλ και επιδοθήκαμε στο fast drink. Τι γέλια και τότε που πίναμε εγώ και η Δήμητρα όλο ντροπή τα ποτά του Πέτρου και του Στέλιου αφού είχανε φύγει.
Κρασί...? Που είναι το κρασί μου? Κάτσε, κάτσε θα θυμηθώ κι άλλα από εκείνο το βράδυ!
 
Έλα! Δούλευε!
2011...2011... boom-boom! Ναι, πέρυσι το Μάρτη. Τι χορός κι αυτός... Είχαμε ξεκινήσει να πίνουμε από το σπίτι για να μην πιούμε πολύ εκεί και ξοδέψουμε πολλά.
2011... Ααα, η απόδειξη από το αυτοκίνητο που νοίκιασα στα Σφακιά όταν πήγα για 3 μέρες (και οι μοναδικές 2 νύχτες που δεν κοιμήθηκα σπίτι μου πέρυσι) για να δω τον φίλο μου τον Αλέξανδρο και να τον βοηθήσω στο στήσιμο του εργαστηρίου του κοινοτικού ιατρείου. Θυμάμαι είχα πάει εκεί γιατί είχα πάθει λαλά που...
Βάλε βάλε να πιω στην υγειά της λήθης!
 
Τέλος πάντων... Πάμε παρακάτω... Μισό... Είχε κάτι μπύρες στο ψυγείο που είχαν ξεμείνει από το αποκριάτικο πάρτι ή θυμάμαι λάθος? 
(30 δευτερόλεπτα αργότερα επιστρέφω)
Σιγά μη θυμόμουν λάθος! Κόβει εμένα το μάτι μου. Που είχαμε μείνει?

Καλά, γιατί τόσα κρασιά από το LIDL? Ναι ρε! Ήταν όταν είχα 4 μέρες χρωστούμενα ρεπό και δε βγήκα καθόλου από το σπίτι. Το είχα ρίξει στην οινοποσία και στις αμερικάνικες σειρές που κατέβαζα από το ίντερνετ. Αποχαύνωση για να μην αισθάνομαι ή σκέφτομαι το παραμικρό. Πάμε- πάμε σε άλλο μήνα λέμε!

Να και η απόδειξη από τα βιβλία που αγόρασα για να διαβάσω. Να δω τη λίστα. Από τα 12, τα 4 δε διαβάζονταν με τίποτα, τα 5 ήταν life saving για εκείνη την περίοδο και τα άλλα ακόμα δεν τα έχω διαβάσει. Που τα έχω βάλει  άραγε? Πρέπει να φτιάξω τις βιβλιοθήκες!

Αααα, να και το σούπερ μάρκετ για το αποκριάτικο πάρτι! Τι πλάκα που είχαμε! Σε όλες τις φωτογραφίες είμαι με κίτρινα δόντια από τα γαριδάκια που έτρωγα μετά μανίας! Τότε ήταν που ανακάλυψα και τα πλαστικά ποτηράκια για σφηνάκια και κερνούσα (και καλά) το μαγαζί και όσα περίσσευαν τα πίναμε αναμεταξύ μας. Φέτος είχα άραγε τέτοια ποτηράκια? Δε θυμάμαι...

...Tου Ιανουαρίου είναι φτιαγμένες?! Θα με ευγνωμονήσω λίγο για τις φετινές αποδείξεις που έφτιαξα από πέρυσι (όπως θα με ευγνωμονώ του χρόνου για φέτος) και μετά θα πάω για ύπνο. Να τελειώσω το ποτό μου όμως πρώτα που μου έχει μείνει μια γουλίτσα...

Να στρίψω τσιγάρο? Και δε στρίβω...

Γάμησε το... Δεν προλαβαίνω!

5 σχόλια:

Afrikanos είπε...

...κι άμα δεν θες να θυμηθείς τι παίρνεις?

για του 2012 μιλάω...του 2011 τις έχω φτιάξει κατά μήνα! ;)

χαχαχαχα

Lucrecia είπε...

Τις τακτοποιείς άμα τη εμφανίσει για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! "Ο κιμάς κόπτεται παρουσία του πελάτου" που λέει και μια φίλη μου. Εγώ αυτό θα κάνω φέτος!

Afrikanos είπε...

...σωστότατο κι αυτό γιατί δεν "βλέπω" και καλά...;)

Dem είπε...

Καλά, η τρίτη φωτο...όλα τα λεφτά! Θυμάσαι που ξεχάσαμε το αδέρφι σου να κοιμάται καθιστός στο κρεβάτι!!!!

Λοιπόν, τοματοχυμό και ταμπάσκο έχω... η βότκα λείπει, αλλά όλο και κάποια ψυχή (βλέπε Κοτσο) θα βρεθεί να φιλοτιμηθεί!

Lucrecia είπε...

Χαχαχα...και μας κραταγε και μούτρα την επομένη που τον ξεχάσαμε! Λοιπόν βότκα έχω απο το πάρτι, έχω και Worcestershire sauce! Δεν περνάς μια βόλτα να δημιουργήσουμε? Θυμάσαι που σας έλεγα για το λικοπένιο της ντομάτας και πόσο καλό κάνει? Ε λοιπόν λάθος! Δες στο Facebook λεπτομέρειες!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...