Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2012

Merkele

Από τότε που μαθεύτηκε πως η Μέρκελ θα έρθει στη Αθήνα ανάψανε τα αίματα στα social media και στα blogs για συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας. Ανάψανε τα αίματα όμως και από την άλλη κατεύθυνση. Δηλαδή, από υποστηρικτές της άποψης ότι δε μας φταίει η Μέρκελ και ότι έχουμε σοβαρότερα εγχώρια θέματα να ασχοληθούμε που μας καίνε περισσότερο. Διάβασα για φεστιβάλ μικροπρέπειας,  για αναμασημένη επικοινωνιακή παγίδα της «Μητέρας Τερέζας-ελληνικής κυβέρνησης» και της «κακιάς μάγισσας Τρόικας»,  για λάθος στοχοποιήσεις υποκινούμενες από την κυβέρνηση για να ξεχαστούν τα εγχώρια προβλήματα, για συνδυασμό θαλάμου αερίων και νηπιαγωγείου απροσάρμοστων, για... για... για... για γνώμες τέλος πάντων που είναι πάντα ευπρόσδεκτες.

Θα ομολογήσω λοιπόν άλλη μια "αμαρτία" μου λέγοντας πως διαφωνώ. Ξεκινάω λέγοντας πως ο πολιτικός μου λόγος είναι όπως ο θεός μου, δηλαδή ανύπαρκτος. Θα σας το εξηγήσω όπως το ζω και το αισθάνομαι. Την Τρίτη (όπως και τη Δευτέρα, όπως και τόσες άλλες μέρες της εβδομάδας εδώ και 11 χρόνια), θα είμαι εκεί για να διαμαρτυρηθώ και να διεκδικήσω. [Ενημερώνω πως δεν πάω μόνο σε πορείες που έχουν ως άμεσο όφελος τη δική μου κατάσταση γιατί είμαι της άποψης πως εάν μια αδικία δεν παταχθεί όσο συντομότερα γίνεται, τότε θα είμαι ένας από τους επόμενους που θα διαπραχθεί μια επόμενη αδικία. Άρα παραδέχομαι πως το κάνω βάση έμμεσων εγωιστικών κριτηρίων. Ας πούμε πόσοι έχουν πάει σε πορεία διαμαρτυρίας του δημοσίου (ενώ ανήκουν στον ιδιωτικό τομέα) ή σε πορεία λιμενεργατών? Ελάχιστοι σε σχέση με το πληθυσμό αυτής της χώρας παρόλο που θα έπρεπε να ήταν περισσότεροι μιας και δείχνουν πολλοί πως είναι τόσο διορατικοί στις στοχοποιήσεις της κάθε κυβέρνησης.]

Την Τρίτη λοιπόν θα πάω. Και θα πάω γιατί μπορεί να χτυπιέμαι και να ωρύομαι πως το κυριότερο πρόβλημα της Ελλάδας είναι οι Έλληνες και ότι η Μέρκελ (και η κάθε Μέρκελ) και το εδώ σινάφι της βρήκαν πρόσφορο βαλτώδες και βλακώδες έδαφος πολιτών και κάνουν τη δουλειά τους, αλλά δε θα πάψουν να μου φταίνε και αυτοί που κάνουν αυτή τη δουλειά!!! Άρα για να εξηγούμαστε και να μην παρεξηγούμαστε, μου φταίνε οι πολιτικοί, μου φταίει η νοοτροπία της πλειοψηφίας των Ελλήνων και αυτά που ψήφισαν εμφανώς αψήφιστα, αλλά προφανώς μου φταίει και η Μέρκελ (μέσω της ιδιότητάς της και των πράξεών της)!


Αφού μου φταίει λοιπόν, δε θα της το κάνω εύκολο ούτε αυτής ούτε του άλλου συφερτού που θα συναντήσει εδώ (γιατί δε νομίζω να κάτσει να μιλάει μόνη της σε ένα γραφείο), ακόμα κι αν αποδειχθεί ότι είμαι απλά ένα μυγάκι στη σούπα τους. Και δε θα ξεχάσω τίποτα. Θα διαμαρτυρηθώ που έχει το θράσσος να εμφανίζεται στην Ελλάδα η Μέρκελ, θα διαμαρτυρηθώ για το χάλι που με έφεραν όλοι τους, θα διαμαρτυρηθώ για την κρίση για την οποία δεν ευθύνομαι και την πληρώνω, θα διαμαρτυρηθώ για την άνοδο της χρυσής αυγής (λόγω της κρίσης και της ελληνικής αμορφωσιάς), θα διαμαρτυρηθώ για όλους εκείνους που ζουν στους δρόμους εξαιτίας αυτών και των όμοιων τους σε όλο τον κόσμο, θα διαμαρτυρηθώ για όλες τις ζωές που τσαλαπατάνε. Κι όλα αυτά γιατί για μένα είναι δεινόσαυροι που μου έχουν καθίσει στο σβέρκο και δεν μπορώ να ανασάνω. Κι όταν ασφυκτιώ, μόνο στην αρχή το λέω πολιτισμένα. Μετά ξεχνάω και πτυχία και βιβλία και παιδεία και πολιτισμό και βγαίνω στο δρόμο και φωνάζω. 

Λέγεται ένστικτο επιβίωσης και όσοι το νιώθουν να θεριεύει θα είναι και εκεί...

Οι υπόλοιποι...


Πληροφορίες για όσους θελήσουν να παρεβρεθούν Δευτέρα και Τρίτη, εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...