Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Νέα ελληνική ανόρθωση...

"Σε μια κατάμεστη από κόσμο αίθουσα παρουσιάστηκε το νέο βιβλίο του Ανδρέα Λοβέρδου «Θέσεις για μια νέα ελληνική ανόρθωση» σε γνωστό κεντρικό ξενοδοχείο."

Μπλα μπλα μπλα... στο troktiko για λεπτομέριες. Αλλού θέλω να καταλήξω...

"Αμέσως μετά ο κ. Λοβέρδος είπε πως έχει λάβει περισσότερες από 40 προσκλήσεις απ´ όλη τη χώρα προκειμένου να μιλήσει με αφορμή το βιβλίο: Για μένα όλες αυτές οι προσκλήσεις, που μου δείχνουν πως οι πολιτικές μου κινήσεις είναι κοινωνικώς ευπρόσδεκτες, είναι αφενός πολύ τιμητικές, αλλά και αφετέρου ενθαρρυντικές για τη συμμετοχή μου στην προσπάθεια ριζοσπαστικών αλλαγών στο πολιτικό σύστημα της χώρας"

Προφανώς και τέτοιες κινήσεις είναι ευπρόσδεκτες. Παίζει να είναι και ο μόνος που προβλέπει τη νέα ελληνική ανόρθωση! Θα 'λεγε κανείς πως την αισθάνεται να 'ρχεται...

Να μια ανόρθωση!
Να άλλη μια!


Ανόρθωση με αρθριτικά!
Aνόρθωση x-ray

Κουκλίστικη ανόρθωση
Ανόρθωση Τουταγχαμών
Πανάκριβη ανόρθωση
Αγιοβασιλιάτικη



Γαμησιάτικη
Ρομποτική
Χριστέ μου μια ανόρθωση!!!

Αχόρταγη
Ανήλικη





































Διπλοκαβαλωτή
Καρτουνίστικη

Πλανηταρχική
Πριαποανόρθωση







Και μία explosive ανόρθωση για την τελετή λήξης!


























Εμπρός όλοι στο δρόμο της ανόρθωσης που χάραξε ο κ. Λοβέρδος!  (επιτρέπεται να τον λέω κύριο ή θα νομίζουν ότι ειρωνεύομαι?)

Στη συνέχεια ο Ανδρέας Λοβέρδος ανέφερε τα εξής: Μας λείπει το εθνικό σχέδιο εξόδου από την κρίση κι επιστροφής μας στην ευημερία και την αξιοπιστία. Θεωρώ την έλλειψη αυτή ως καθοριστικής πράγματι σημασίας, γι’ αυτό και στο οπισθόφυλλο επέλεξα να τυπωθεί η σχετική καταληκτική αναφορά του βιβλίου, ως κεντρικού πολιτικού μου μηνύματος. Διαβάζω: «Με τη δημοσιοποίηση των Θέσεων για τη Νέα Ελληνική Ανόρθωση στις 16 Φεβρουαρίου 2012,έκανα την τελευταία μου απόπειρα να κινητοποιήσω δυνάμεις σε μία κοινή προσπάθεια, περιμένοντας στη συνέχεια και τις ενέργειες άλλων, για μία συλλογική πολιτική πορεία. Η αναμονή μου, όμως, λαμβάνει τέλος. Σε ό,τι αφορά τις προθέσεις μου, η έκδοση των θέσεων για τη Νέα Ελληνική Ανόρθωση συνιστά πολιτική ενέργεια. Θα αγωνιστώ για να καταρτιστεί, επιτέλους, και να εφαρμοστεί το εθνικό σχέδιο εξόδου από την κρίση κι επιστροφής στο δρόμο της ευημερίας και της αξιοπιστίας. Η πίστη μου σ’ αυτό που επιχειρώ είναι ακλόνητη.»



Και είπε ο Σεραφείμ να κόψουμε τις πίπες, αλλά κανείς δεν τον άκουσε απ' ότι φαίνεται...


2 σχόλια:

Dem είπε...

http://shahirzag.com/post/32112399691

...express your ideas well. That's what counts. Like the finger flipping guy. He's my hero.

.....κι εμένα επίσης!!!

Lucrecia είπε...

πολύ καλό! Exactly my point!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...