Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012

"The Look Of Loneliness"

Εγώ από ποίηση και ζωγραφική δεν σκάμπαζα ποτέ και πολλά. Ούτε τώρα πολυκαταλαβαίνω, αλλά παρατήρησα πως τις ώρες που είμαι μόνη μου τελευταία, όλο και το ψάχνω το θέμα. Για να μην πολυλογώ, εχθές έπεσα πάνω σ' αυτόν τον/την digital painter και ενθουσιάστηκα! Με άγγιξε αμέσως και θεώρησα μεγάλη προσωπική μου νίκη (ή δική του/της τώρα που το σκέφτομαι) όταν μου δημιουργήθηκε το ίδιο συναίσθημα με αυτό που ήθελε να πει ο/η δημιουργός. Αυτό δε συμβαίνει σχεδόν ποτέ με μένα και τη ζωγραφική. Έτσι είπα να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου ώστε να τον/την δουν κι άλλοι.

Με δεδομένο ότι ο/η καλλιτέχνης έχει στις απεικονίσεις του περισσότερο αγόρια, εξηγεί ότι τα αγόρια είναι πιο κατάλληλα για να εκφράσουν τη μοναξιά μιας και οι γυναίκες είναι πιο συναισθηματικές και δυναμικές. Λυπάμαι που δεν κατάφερα να βρω περισσότερες πληροφορίες αλλά είναι Ιαπωνέζος/ζα και βαρέθηκα γρήγορα να ψάχνω σε μια γλώσσα που δεν καταλαβαίνω. Φρονώ πάντως, πως δε χρειάζεται περισσότερο από τη ζωγραφική του/της για να επικοινωνήσει.

The Look Of Loneliness 

 Προσωπικά οι δικές μου αγαπημένες είναι :
(συγνώμη αλλά δεν έχουν τίτλους τα περισσότερα και έτσι τα αρίθμησα, χωρίς σειρά προτίμησης βέβαια)
10.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...