Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012

Frankly my dear...

Καλό είναι να έχεις στόχους δε λέω, αλλά αν δεν ξέρεις και σημάδι καταλήγουμε στο "που πας ρε μπούρδα Καραβάγγο". Και το λεω εγώ που γενικά στη ζωη μου ρίχνω σε ελέφαντα με μπαζούκα απ' το ένα μέτρο και αστοχώ!

Ο λόγος για το καινούργιο "είδος" που ανακαλύφθηκε με το όνομα "Katerina Hellene".
Και αφού εκείνη εξέθεσε τον εαυτό της δημοσιως και είπε τη γνώμη της, αυτό μου δίνει αυτομάτως το δικαίωμα να πω κι εγώ τη γνώμη μου και να κριτικάρω την "κίνηση" αυτή (σάμπως ΕΓΩ δεν εφηύρα την "critic" και τη "democracy"?! Μόνο η Hellene νομίζατε?).

Το πρωτότυπο διαφημιστικό σποτάκι για την μπύρα το βρήκα ευρηματικό. Το "Hellen-ικό" που συμπεριλάμβανε κι εμένα (λόγω "Hellen-ικότητας", όχι προσωπικά), μου φάνηκε...

Εγωιστικό: 
"Νεο-Ηellenes" όλου του κόσμου σας έχω νέα!
You personally did not invent any idea!
Ήμαρτον πια με την αρχαιολαγνοία σας. Για πόσο πια θα χρησιμοποιούνται τα επιτεύγματα των αρχαίων Ελλήνων για να "καθαρίσετε" από τη "λάσπη" που στο κάτω-κάτω μόνοι σας κυλιστήκατε? Έχετε και το θράσος να παρεξηγείστε που σας λένε οι άλλοι "βρώμικους"...
Δε μπορεί να μην το βλέπετε πως είναι σα να τους απαντάτε: "Εμείς βρώμικοι? Εμάς οι κατά 2,5 χιλιάδες χρόνια πρόγονοι μας ήταν πεντακάθαροι (που δεν ήταν,αλλά για την εποχή τους αστράφτανε!). Εμείς ρε εφηύραμε το σαπούνι!".
-Ε, και? Γιατί δεν πλένεστε...?
Τέρμα τα ψέματα. Εκείνοι ήταν εκείνοι κι εμείς δυστυχώς είμαστε εμείς και δε μας "χρωστάει" κανείς από τον υπόλοιπο κόσμο τίποτα γι' αυτά που έκαναν οι αρχαίοι Έλληνες! Αν κάποιοι τους χρωστάνε κάτι, αυτοί είναι οι Νεοέλληνες που... άντε μην ανοίξω το βόθρο μου τώρα!


Παράλογο: 
Even if (λέω "even if") you invented anything at all, that does not remove the right from others to use it, εκτός εάν είμαστε βιομηχανία μουσικής και θεαμάτων οπότε και χρεώνουμε με το κομμάτι...
Σιγά μη στείλουμε και εξώδικα σε όλη τη Δύση για κλοπή "δημοκρατίας" (τα είδαμε τα χάιρια τους κι αυτονών) και "κριτικής". Μετά, σαν ντόμινο η Ασία θα ζητούσε τα δικά της πίσω (χαρτί, τυπογραφία, σινική μελάνη, πυρίτιδα), ο Λίβανος (Φοινίκη) θα μας απαγόρευε να χρησιμοποιούμε τα σύμφωνα από το αλφάβητο μας γιατί εμείς πήραμε από τους Φοίνικες το αλφάβητο και του προσθέσαμε φωνήεντα... και πριν το καταλάβουμε... δε θα είχαμε χαρτί ούτε τον κώλο μας να σκουπίσουμε (εφημερίδα για εναλλακτική ούτε που να το σκέφτεσαι!) και να σε δω μετά πως θα εξηγούσες σε μια γλώσσα χωρίς σύμφωνα ότι σου τελείωσαν τα αμπελόφυλλα και ας σου φέρει κάποιος μια μολόχα!
Σαν τσουνάμι θα ξεσηκώνονταν τότε όλοι οι λαοί και θα διεκδικούσαν πίσω αυτά που έχουν εφεύρει/επινοήσει κατά καιρούς μην τυχόν και τα χρησιμοποιήσουν οι άλλοι εναντίον τους! Πωπω, κοίτα προβλήματα που ανοίγονται από το πουθενά... Όχι κοίτα!

Κάτι τέτοια σκέφτομαι και χαίρομαι που ο πρώτος homo sapiens που του ήρθε η ιδέα να φτιάξει εργαλεία δεν ήταν σύγχρονος "Ηellene". Η ανθρωπότητα θα είχε σταματήσει εκεί...

Προσβλητικό:
Ίσα με τη μπύρα (Molson Canadian) η "Ηellen-ική" τιμή ΜΑΣ? 
Δε λέω...ωραία η μπύρα, αλλά όσο ωραία και να είναι... Κταλαβαίνεις... Δεν παίζουν έτσι μ' αυτά... όχι τώρα τουλάχιστον. Θέλω να πω... είναι σα να ντύθηκε κάποιος Μπομπ σφουγγαράκης για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των σφουγγαράδων της Καλύμνου.  
Γελοίο or what?!

Ανούσιο:  
Δε θα πω ότι έγινε για προσωπική προβολή γιατί αυτή η πιθανότητα αυτομάτως αποκλείει το σποτάκι από την κατηγορία του "ανούσιου" και παίρνει άλλη τροπή ο μονόλογος. Εγώ κρίνω μόνο ότι είδα. Και αυτό που είδα είναι ότι όλη αυτή η προβολή εάν ήταν για τον "Ηellen-ισμό", ειλικρινά δεν τo κατάλαβα... Διορθώστε με εάν κάνω λάθος, αλλά πιστεύω πως δε θα αλλάξει στο παραμικρό η καθημερινότητα μου ακόμα και εάν όλης της γης οι κάτοικοι σταματήσουν να νομίζουν ότι λέμε "opa" και σπάμε πιάτα...  Εξάλλου, ακόμα και αυτό είναι κάτι που πάλι εμείς "καλλιεργήσαμε".
Δεν σχολιάζω αρνητικά ή θετικά την άρνηση κάποιων υποτιθέμενων χαρακτηριστικών. Απλά, θέλω να πω βρε παιδί μου, με αιτία ή χωρίς, πόσο μας νοιάζει σε αυτή τη φάση, τι σκέφτονται οι άλλοι για μας? Εδώ έχει πάρει φωτιά ο κώλος μας λέμε!

Τελικά (για να γλυκάνω και λίγο που είμαι και αξιολάτρευτη και δεν είχα την ευκαιρία να το δείξω) δεν αμφισβητώ το αγνό των προθέσεων κανενός και ομολογώ πως έχω γίνει παραπάνω καχύποπτη απ' όσο χρειάζεται τα τελευταία χρόνια. Σε τέτοιες "δράσεις" όμως χαιρετίζω περισσότερο την πρωτοτυπία παρά την πρόθεση.
Οπότε, για την συγκεκριμένη περίπτωση η απόφασή μου είναι να μη χαιρετήσω τίποτα (ούτε καν τον πλάτανο), αλλά να βροντοφωνάξω κι εγώ με "Hellen-ική" υπερηφάνια....

"My name is Maria and frankly my dear I don't give a dαmn!" 
Εξίσου πρωτότυπο (και πιο classy αντιγραφή) και μην ακούσω κιχ γιατί μπορεί να μην "invented tyranny myself", αλλά έχω ισχυρό υπόβαθρο!

Υ.Γ1 Τους αγνωνιστικούς μου χαιρετισμούς στον "Συν-μαλάκα" Σπύρο. Τόσο ανατριχιαστικά επίκαιρος και άμμεσος που με έκανε να αισθανθώ για λίγο το ίδιο μαλάκας με τους πραγματικούς... 

Υ.Γ2 Και μην αρχίσετε (εσείς που πάντα αρχίζετε) να με διορθώνετε για τυχόν ιστορικά, συντακτικά, ορθογραφικά, γραμματικά, γενικά, ειδικά, προσωπικά και προσωπικότητας λάθη. Πλάκα κάνουμε είπαμε...  :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...